| site map |       | about us |       | contact us |       | mail |       | homepage |

Βρέθηκε η "Πηγή της Ζωής"; Εκτύπωση Ηλεκτρονική Διεύθυνση Μεγέθυνση κειμένου Επαναφορά μεγέθους κειμένου

Το Πανεπιστήμιο της Αλαμπάμα (UAB) δημοσίευσε μία έρευνα που δείχνει την ξεκάθαρη σχέση ανάμεσα στην πρόσληψη θερμίδων και τη διάρκεια ζωής των ανθρώπινων κυττάρων.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι η περιορισμένη κατανάλωση γλυκόζης (το πιο κοινό σάκχαρο), μπορεί να επιμηκύνει τη ζωή των υγιών, ανθρώπινων κυττάρων στους πνεύμονες και να επιταχύνει τον θάνατο των προκαρκινικών κυττάρων, μειώνοντας έτσι την εξάπλωση και ανάπτυξη του καρκίνου.

«Τα αποτελέσματα αυτά μπορούν να επιβεβαιώσουν περαιτέρω τις δυνατότητες που παρέχει η ελεγχόμενη πρόσληψη θερμίδων στην βελτίωση της υγείας μας. Η έρευνά μας υποδεικνύει ότι η μείωση στην πρόσληψη θερμίδων αυξάνει τη διάρκεια ζωής των υγιών κυττάρων και βοηθά στην εξόντωση προκαρκινικών κυττάρων.» λέει ο Trygve Tollefsbol , καθηγητής στο Τμήμα Βιολογίας του UAB και κύριος ερευνητής στην εν λόγω έρευνα.

Η ερευνητική ομάδα, διεξήγαγε δοκιμασίες σε δοκιμαστικούς σωλήνες, με υγιή και προκαρκινικά κύτταρα στα οποία παρείχε γλυκόζη σε κανονικές και μειωμένες δόσεις. Ύστερα τα άφηνε να αναπτυχθούν για μερικές εβδομάδες.

Έτσι, ανακάλυψαν ότι δύο γονίδια επηρεάστηκαν στην κυτταρική ανταπόκριση όταν κατανάλωναν μειωμένη δόση γλυκόζης. Το πρώτο γονίδιο, η Τελομεράση, κωδικοποιεί ένα ένζυμο που επιτρέπει στα κύτταρα να διαχωρίζονται συνεχώς. Το δεύτερο, p16, κωδικοποιεί μία αντικαρκινική πρωτείνη.

Η έρευνα του UAB, η οποία συνδέει την πρόσληψη θερμιδών με την ανάπτυξη η μη της υγείας και της διαδικασίας της γήρανσης των κυττάρων, είναι η μοναδική στο είδος της που χρησιμοποίησε ανθρώπινα κύτταρα αντί για ζώα εργαστηρίου.

Πηγή: UAB 

Φωτό : Alejaeger / SXC


Αξιολόγηση:  / 12Προσθέστε το άρθρο:
 1 2 3 4 5
 

 
Νέα & Συμβουλές
Συνταγές
Συμπληρώματα Διατροφής
Υγεία & Διατροφή
Διατροφικές Τάσεις
àΦαγητό... για υγιές δέρμα
à6 λύσεις για περισσότερες φυτικές ίνες
à12λογος για περισσότερες φυτικές ίνες
àΠρωινό, το σημαντικό
àΗ μείωση του αλατιού, σώζει ζωές

à7 Σούπερ τροφές
à12 Πρόσθετα-Συντηρητικά που πρέπει ν΄ αποφεύγουμε
àΦρούτα: Γνωρίστε ένα πολύτιμο φίλο!
àΤροφή για Εραστές
àΓιαούρτι: Η επιστήμη αποκαλύπτει γιατί είναι τόσο σημαντικό